LA IMPORTÀNCIA CONÈIXER BÉ ALS NOSTRES CLIENTS
Perquè un negoci funcioni correctament, entre molts factors, un dels més importants sens dubte és conèixer bé el tipus de clients per poder crear ofertes genials per al que necessitin! Si coneixem als nostres clients, ens proporcioneu informació sobre els vostres gustos o estils que busqueu, podrem superar les vostres expectatives!
VISTAOPTICA és ben coneguda entre tots els seus clients per tenir una de les millors atencions a client. Conèixer-vos és molt important per poder donar la qualitat que necessiteu i el servei que busqueu. D’aquesta manera podem marcar la diferència i demostrar per què VISTAOPTICA està en el top d’òptiques de mercat.
Per aquest motiu oferim:
- La millor atenció possible per cobrir les teves necessitats.
- Atenció propera de tu a tu.
- Confiança entre client i venedor.
- Tracte familiar en òptiques de centre i de barri.
Conèixer als nostres clients com el palmell de la meva mà
Avui en dia la varietat d’estils, gustos i modes és enorme! Cada client té expectatives, experiència amb ulleres i personalitat única! És clar que podem estudiar un patró demogràfic com “dona de 40-60 anys d’edat”, però això no és suficient per entendre i conèixer als nostres clients. Si nosaltres coneixem el comportament, el perfil que ens presenta i escoltem atentament el que ens demana, el servei que podrem oferir serà molt millor i fins i tot millorar les teves expectatives! Crear un enllaç pot no només incrementa l’experiència de l’usuari, sinó que a més la satisfacció pot augmentar considerablement!
Com arribar a crear una connexió
Per poder arribar a conèixer a el client que entra per la porta de la nostra òptica cal saber seguir els següents passos:
Identificar el tipus de client que és per saber què busca. Diferenciar per poder ser més selectius sobre com tractar o quines ofertes fer comentaris.
Personalitzar l’experiència que visqui el client per fer-lo únic i així destacar d’la resta d’establiments.
Per poder arribar a entendre a un client i saber com pensa cal intentar entrar al seu cap. Coneixent la manera en què pot reaccionar a les nostres preguntes o comentaris, podrem preparar una resposta i moure en la direcció que nosaltres volem la venda per
arribar a la màxima satisfacció de client.
Susana Navarro